ÄNTLIGEN HEMMA!

axelinaackie.blogg.se / 04 Januari, 2013 - 07:33 /

Eller ah, jag kom ju hem igårkväll men då var jag så upptagen av att äta så jag hann lixom inte blogga. Och vet ni? Jag har blivit värsta negern! (Var det elakt att skriva så?)
Jag gör om det hela.
Vet ni? Jag har blivit värsta brun! *stolt*

Över till dagen.
Jag gick och la mig halv 1 igår och vaknade kl 7. Typiskt mig, men jag kunde faktiskt inte hjälpa det eftersom att det var stormen som väckte mig. Och om vi får strömavbrott eller om det är strömavbrott i stallet DÖR JAG. Men vi får hoppas att det inte har blivit det. (Det är nämligen rätt så normalt med strömavbrott i stallet...)
Är så himla peppad att rida idag! Det var nästan 2 veckor sedan jag satt i sadeln = hyper pigga hästar. Men det går säkert bra.. *host* Det blir mest trav eftersom att dem måste komma igång ordentligt, så jag hade planerat 40 min travjobb på varje ponny. Och jag ska rida alla idag. Och 40 minuter gånger 4 är 160 minuter, och 160 minuter är 3 timmar! Det betyder altså att jag ska rida i 3 timmar idag! (Där visade jag er mina matteskills) xd

Nu ska jag kliva upp ur sängen och gå ner och äta frukost, vi hörs!





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: