blogglek 2/1-2013

axelinaackie.blogg.se / 02 Januari, 2013 - 10:02 / Allmänt

62. Gamla bilder på din häst
Mamma rider Ralle precis hemkommen från Irland. Visst var han mörk!
Ralle på Irland med sin förra ryttare!
Cleo för 1,5 år sedan överhoppar sig lite i MsvA... ;-)
photopolo med förra ryttaren, kanske inte så jätte gammal bild, men det var den enda jag hittade utan logga på. :)
Potter 2008 när Antonia hade honom. :)

63. Vad du och din häst blivit bättre på sen du börja rida hästen
 
Potter: Jag kan rida honom bättre på marken än vad jag kunde när jag fick honom. 
 
Cleo: Allt har blitt bättre förutom att gå över bommar. Tex att när jag hoppar så har jag mer kontroll. 
 
Polo: Hoppa banor, han är väldigt enkel att hoppa och jag har kommit på honom fort i hoppningen. :)
 
Ralle: Kötta mer och rida snabba omhoppningar. Samt ha ett högre tempo som han trivs i på banan. :)


Postat av: Annie Berggren

Mysig prisutdelare vid andra bilden.. .__.

2013-01-02 @ 11:52:18
URL: http://ponnyteamets.blogg.se
Postat av: Anonym

Söt polo! :)

2013-01-02 @ 19:52:19


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: