blogglek

axelinaackie.blogg.se / 01 Januari, 2013 - 14:38 / Allmänt

60. Favorit färg/tecken på hästar
- Jag har alltid velat ha en helsvart häst, så himla skönt att slippa alla dessa skimlar jag har samlat på mig... xd Men som tur är så är Polo ganska renlig av sig iallafall. Men Ralle och Potter ska vi inte ens tala om. Jag kan säga att vita är dem inte iallafall. Förutom på tävling, då gör jag alltid mitt yttersta för att hålla dem vita och fina. 
Nu känder jag att jag kom helt av frågan, men som sagt, jag skulle vilja ha en kolsvart häst. :) Sen så tycker jag att gula hästar är coola också. :)
 
61. En tävling du aldrig glömmer
GP-Ponnyn, helt klart. Det var den absolut roligaste tävlingen jag har gjort och jag önskar verkligen att jag fick göra om det! ALLT var grymt med den tävlingen, tänk dig att rida inför 10 000 människor, en fullsatt arena i Scandenavium! Fett coolt. 
 
bilden är från när vi fick känna på banan + framhoppnings-banan några dagar innan själva tävlingen. :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: