? (bra rubrik-ett frågetecken)

axelinaackie.blogg.se / 16 Januari, 2013 - 18:36 / Allmänt

Jag vet ju att ni uppskattar åsiktsinläggen jag skriver mer än te.x dagens ridpass eller hur min dag har sett ut osv. Eller jag vet inte om ni gör det, men det gör iallafall jag om jag går in på någons blogg.
Men grejen är att om jag ska skriva ett åsiktisinlägg så måste jag hitta på något helt eget ämne att skriva om, för att om jag tex hittar ett jätte bra ämne på en blogg, så skulle jag aldrig kunna skriva om samma sak, för ni vet ju vad jag tycker om folk som härmas. ;) och då kan jag ju inte härmas själv.

Det hade varit väldigt uppskattande om ni kunde kommentera något ämne som ni vill att jag ska skriva om, så lovar jag att göra det !

tex vad jag tycker om bla bla bla, något om mina hästar eller vad som helst! :) Som sagt hade jag blivit jätte glad om ni kommnetarade någon bra sak att skriva om!


Jag hittade massor av fula bilder på mig på denna datorn (jag har Antonias dator) Men de flesta bilderna var så fula att ingen hade velat prata med mig mer om jag hade visat er dem! så ni fick istället en bild på Cleo!

 

 

 

 

 



Postat av: Emma

sv: ja!.. :/ tack :)

2013-01-16 @ 19:12:26
URL: http://emmandens.blogg.se/
Postat av: Sanna

Hej! Jag gillar din blogg! Jag skulle vilja veta vad du gör när du inte är i stallet om du har några andra intressen än hästar??

2013-01-16 @ 20:46:15
Postat av: TILDE BERGMAN

vilken fiin bild, supersöt häst ju! :)

2013-01-16 @ 21:36:30
URL: http://tildebergmans.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: