dag 13, en hiss/diss (blogglek)

axelinaackie.blogg.se / 31 Januari, 2013 - 14:07 / Allmänt

Hmm... Altså det finns ju tusen bra/dåliga saker, men jag ska välja ut någonting nu som jag tycker är riktigt dåligt och någonting jag tycker är riktigt bra.
 
Dissen går till dem äkta onepiece'n. För att för det första så är dem snordyra. Min kostade 1800 kr. För det andra kan man lika gärna köpa en "fejk" på ullared för 200 spänn. Och för det tredje så har man dem ändå bara hemma. Eller vissa har ju dem i skolan ibland. Men det där med onepiece har dött ut lite nu tycker jag. 
Jag köpte ju en "luddig" onepiece, den är extra varm. Och jag ångrar verkligen att jag köpte den för att den är FÖR varm. Jag kan nästan aldrig ha på mig den för att man svettas igäl när man har på sig den. 
Så det var ett av mina sämsta köp. 
 
Hissen går till Kingsland dunjackorna. Jag har haft min i ganska exakt 2 år snart och den är som ny. Om man bortser från att det är väldigt smutsig då. Men kvaliten är verkligen grym och jackan är väldigt varm, men framförallt snygg. Det som är bra med den är att den inte sitter åt där nere, för att jag hatar att rida i jackor som gör det. 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: