dagens ridpass m.m!

axelinaackie.blogg.se / 17 Januari, 2013 - 19:49 / Allmänt

Som sagt red jag bara Potter idag. Eller jag kanske inte har sagt det? ;-) jaja, dem andra 3 hade iallafall vilodag. Och i början var han väldigt stel och lyssnade inte alls för skänkeln, men efter att ha gjort lite lösgörande arbete och tempoväxlingar blev han succesivt bättre och bättre. 
I galoppen var han väldigt fin idag, jag kunde sitta stadigt utan att han gjorde små bockar som han gärna gör för att slippa undan. Och jag kunde samla och länga galoppen mjukt och fint. 
 
Sammanfattsvis började passet sådär och slutade väldigt bra! :)
 
Nu har jag precis ätit tacos, tagit en lång dusch och ligger redan i min säng. haha, klockan är lixom kvart i 8... Men jag tänkte att jag lägger mig till rätta tidigt för att då hinner jag se 2 avsnitt av Pretty little liars! Jag har saknat det väääldigt mycket eftersom att det var typ 1 månad sedan jag såg det sist! 
 
Och imorgon är det fredag, veckan har gått riktigt fort och i helgen ska jag bara ta det lugnt och rida såklart. :) Kanske hoppa lite grann? Någon lydnadsövning eller gymnastik-hoppning hade passat fint! 
 
Jag plastik-opererade mina ögon så att dem blev större, vad tycks? ;-)


Postat av: Anna

Ha ha ha....... vackert!!

2013-01-17 @ 23:47:41


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: