Dagens skogspass!

axelinaackie.blogg.se / 05 Januari, 2013 - 17:33 /

Idag red jag i skogen igen, värsta skogsvandraren ju! Vi började med att mamma ledde Cleo och jag red på Polo ändå till hästsjön. Vi var borta i 50 minuter så dem fick sig en rejäl promenad i backarna!
När vi kom tillbaka så travade jag Polo lite i paddocken och han var jätte fin! Och det är så skönt att man kan rida ute i paddocken och skogen för att man märker hur pigga och glada hästarna blir! :-)
Sedan red Jag på Ralle. Jag började med att trava i kanske 30 minuter i paddocken och jag var såhäääääär nära på att tugga grus! För att den lille grisen gjorde några fula bocksprång.. Men jag satt kvar!
När jag hade ridit klart i paddocken så skrittade jag och Felle ut och då var Ralle jätte snäll ! Duktig hezt.
Sist red jag den minsta grisen. (potter för er som inte har räknat ut det) även på detta ridpasset var jag nära på att ramla av... Även denna grisen lade världens bock, utan förvarning! Fegt Potter! Men annars var han fin som alltid! ;-)

Jag klippte Polo idag också, ni får före och efter bilder imorgon!





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: