denna fredagen satt fint hörrni!

axelinaackie.blogg.se / 25 Januari, 2013 - 07:15 / Allmänt

Detta är mitt 1880 inlägg, respekt på den! ;-)
Jag ska berätta för er här och nu, fredgen den 25 januari hur mina fredagar ser ut!
 
Jag börjar med att bli väckt och vakna med tanken att jag kan sova en halvtimme till om jag vill. Sedan går jag upp, äter en lite godare frukost än vanligt och har en lite mysigare morgon än vanligt. Tar bussen som stannar precis utanför min dörr och åker till skolan som börjar halv 10. Och det bästa med den bussen är att det aldrig är någon mer än Clara, Moa och Ebba på den! Altså är vi bara 4 personer och har bussen för oss själva!
Väl i skolan börjar dagen med bild, hur chill lixom? Sedan när vi har ritat klart så har vi rast i 1 timme och så avslutar vi skoldagen med lite spanska med min lärare som tycker att jag är så himla duktig! 
Sen till stallet, är där och vett att jag har all tid i världen på mig att rida. Kommer in, äter någon festlig fredagsmiddag (om jag är hos mamma, men om jag är hos pappa så blir middagen inte så festlig eftersom att han inte har några speciella skills i att laga mat) 
Och sist men inte minst, fredags-mys. :)
 
Friday in my heart! 
Se så duktig jag är, Spanska och allt!
 klockren.....!
 
Juste, glömde att berätta att detta inlägget är tidsinställt, jag sover ju nu förstår ni väl, det är ju fredag! ;-)
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: