fix

axelinaackie.blogg.se / 19 Januari, 2013 - 16:45 / Allmänt

Jag är på ett sådant fix-humör. Jag är sugen på att fixa saker så att det blir snyggt! 
Så jag har hittills städad mitt rum. Eller mitt rum är alltid städat, men jag har damsugit och bäddat rent sängen. Det blev riktigt fint! Och jag försökte att ta bilder med system-kameran så att jag kunde visa er, men det gick inte för att bilderna blir så nära. Så man får ingen helhetsbild. 
 
Jag tänkte snart gå ut till lastbilen och rensa ut sadelskåpet. Jag har inte packat ur det sen Danmark. he-he... Eller det mesta har jag ju tagit ut, men det är en del små-tjafs kvar.
Ikväll blir det tacos och sedan Ben&jerry till dessert. Jag kommer säkert komma på något åskitsinlägg ikväll. Det är nämligen bara på kvällarna som jag kommer på bra inlägg, visste ni det? :)
 
                                            Ridpassen idag
Jag har ju redan berättat hur det gick med Cleo... Antonia red Polo btw, det gick jätte bra!
Ralle var mycket duktig idag! Jag travade väldigt mycket och galopperade korta stunder, saktade av och försökte att få honom lugn, sedan fatta galopp igen. Han var väldigt duktig i galoppen för att han höll ett jämt tempo utan att bli så "hetsig" som han kan bli ibland. 
 
När jag var klar med Ralle så red jag lite grann på Nikoline. Det är Jennifers envisa ponny! ;-) 
Hon lyssnar inte i övergångarna från trav till galopp då hon fullständigt stänger av sig. Jag fick kämpa så att jag blev helt genomsvett, och till slut kunde hon galoppera någorlunda. 
Sedan när jag travade av henne var hon riktigt fin! Då hade hon nog accepterat lite mer att det var jag som bestämde och hon travade lika fint som Potter gör när man travar av! (nästan) ;-)
 
Jennifer & Nikoline. :)
 
 
 


Postat av: Wilma Glans

Den va iaf urgullig!

2013-01-19 @ 18:06:52
URL: http://wilmaglans.blogg.se
Postat av: Tilda Edin

Den ponnyn är den envisaste ponnyn jag ridit på läänge! Bocka gillar hon att göra också! ;)

2013-01-19 @ 18:40:12
URL: http://tildazblogg.blogg.se
Postat av: Moah Eckerlöv

BAAAAAAAAAAAM, vi ska också äta tacos och Ben & Jrrry's(för mig ivartfall) till efterrätt, hahahha!! ;)<3

2013-01-19 @ 20:02:53
URL: http://smeckerlov.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: