godnatt

axelinaackie.blogg.se / 16 Januari, 2013 - 21:02 / Allmänt

                              OBS, läs först den vänstra spalten och sedan den högra
Jag ska göra en liten undersökning idag.                   tidigare och se om det blir någon skillnad.
Eftersom att jag varje morgon är så sjukt                   I vanliga fall går jag och lägger mig halv 11,
trött att jag skulle kunna offra livet för att                   men nu ska jag gå och lägga mig kvart
få sova några timmar längre så ska jag                     över 9. 1 timme och 15 minuter tidigare. 
idag prova att gå och lägga mig lite                           Imorgon skriver jag resultatet! ;-)
 
                          Det tog väldigt lång tid att få texten att stå i spalter. Så var glad. xD
 
 
 
 


Postat av: Alva

Sv; Tack så mycket! Och detsamma :) ALlt bra med dig? ;)

2013-01-16 @ 21:08:30
URL: http://alvac.webblogg.se
Postat av: Tror du vet vem jag e!

Du är vaken och klockan är kvart i 10!!

2013-01-16 @ 21:44:34
URL: http://claralindgren.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: