Grönt kort kurs...

axelinaackie.blogg.se / 24 Januari, 2013 - 10:26 /

Egentligen så behöver jag inte ta grönt kort förren nästa år, men det ska annornas en kurs hemma och då är det lika bra att jag är med på den.
Så idag efter skolan ska jag gå på första lektionen vilket innebär att jag inte hinner rida. Men det är ganska lugnt eftersom att alla hästar utom Potter behöver en vilodag idag. Så jag har 1 litet problem... Vad ska jag göra med Potter? ;) haha, jaja han får vila om jag inte kan rida efter kursen och ridskolan? Om det inte blir för sent dvs. :)



Postat av: Sarah

Ridskolan?
Går du på ridskola eller var det något annat! :P

2013-01-24 @ 16:11:07
URL: http://sarahfolkesson.blogg.se
Postat av: Emelie Boberg

Jag går också grönt kort, det är såååå drygt! Men skönt sen när det är gjort :))

2013-01-24 @ 21:38:22


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: