guten abend

axelinaackie.blogg.se / 07 Januari, 2013 - 21:42 / Allmänt

jag skrev rubriken på tyska så att alla mina tyska läsare skulle förstå mig! Ni förstår, jag har ju sisådär 1000 läsare från Tyskland också... skämt
 
Nä, men varför jag gjorde detta inlägget var för att berätta för er om vad som kommer att publiceras här imorgon.
- Filmer på mina blivande OS-Hästar
 
- En film från när jag kom 2a i Änglahopps-finalen med bästa Ralle och den vill ni inte missa. Eller rättare sagt så får ni inte missa den. För att jag har nämligen lagt ner väldigt mycket tid på att klippa ihop allt osv.. ;-)
 
- Sen kommer jag säkert att hitta på något annat kul att skriva om också, för att imorgon åker jag inte till stallet för att mamma jobbar, så jag ska följa med Clara hem och rida på någon av hennes vilda kameler! Clara är nämligen kamel-ryttare! ;-)
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: