hellu!! (påhittig rubrik)

axelinaackie.blogg.se / 09 Januari, 2013 - 20:31 / Allmänt

Idag lyckades jag rida 3 hästar på 1 och en halv timme. Den gör ni inte om! Det gick bra med alla, jag red på graman på allihop faktikst, men just idag orkar jag inte berätta in i detalj som jag brukar göra. Slapp jag låter när jag skriver att jag inte orkar... haha, det gör jag faktiskt, men jag känner bara inte för det. ;-)
 
Jag kan ta upp en annan kul sak.
Det är att jag har min första tävling inplanerad nu! Det blir i Vetlanda vecka 7. Jag har inte riktigt bestämt klasser än, för att jag har inte övertalat mamma till 100% att vi ska åka, men jag tror iallafall att hon går med på det. Det är skönt att ha lastbilen man kan bo i så slipper man bo på hotell, visst det är jätte skänt att bo på hotell och så, men mycket smidigare (och billigare) med lastbilen! :)
 
Resten av kvällen är jag helt fri! Eller nej, jag har några spanska-glosor att öva på, men jag har väldigt lätt för språk, så det tar nog inte så lång tid att lära mig dem! Sedan kanske jag skulle kunna kolla på en film? Det var fasligt längesedan jag kollade på Pretty little liars och jag börjar längta lite efter det nu. Så det blir kvällens aktivitet! ;-) 
 
 
 
Ni har väl inte glömt mina pannband och min förbygel
som jag har beställt, dem kommer under denna månaden! :-D
 


Postat av: Moah Eckerlöv

TAGGA, då ses vi antagligen!! :D
vilka frukter ska du ha med dig ? ;) <3

2013-01-09 @ 22:33:15
URL: http://smeckerlov.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: