Imorgon...

axelinaackie.blogg.se / 05 Januari, 2013 - 23:24 /

Imorgon är det sista dagen på jullovet. Sorgligt men sant. Jag ska sköta skolan lika bra som jag har gjort alla andra 15 terminer! Haha.. Men för att kunna sköta skolan bra, 4 hästar och bloggen gäller det att planera dagarna bra. Eller rättare sagt veckorna bra. Jag gillar att ha ordning och reda, tex i stallet så tycker jag inte om när folk hjälper mig, utan jag vill göra allt själv helst.

Imorgon kommer jag att ta med systemkameran till stallet och ta jätte mycket bilder! Tänkte släppa Ralle i paddocken och då kan det bli en och annan rolig bild kan jag lova! :) Men dem bilderna kommer upp imorgon kväll eftersom att jag måste hem och ladda över bilderna till datorn.

Godnatt allihop, ingen bild bara för att blogg.se appen suger och det funkar typ inte att ladda upp bilder då..



Postat av: Tilda

Svar;jag funderade också på det, om jag skulle skriva det eller inte.
Det är säkert någon jävel som har skickat in det felet på mejl till Ponnysanning, precis några minutrar efter att inlägget skrivits.
Sånt händer alltid....:@

2013-01-05 @ 23:44:14
URL: http://tildazblogg.blogg.se
Postat av: Tua

Haha så är det med mig med. Jag gillar inte när folk hjälper mig i stallet, för jag vill lixom ha ALLT precis på mitt sätt när set gäller Balou.

2013-01-06 @ 01:22:25
URL: http://nattstad.se/BalouU
Postat av: Tua

Haha så är det med mig med. Jag gillar inte när folk hjälper mig i stallet, för jag vill lixom ha ALLT precis på mitt sätt när set gäller Balou.

2013-01-06 @ 01:22:32
URL: http://nattstad.se/BalouU


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: