Ingen motivation till veckan

axelinaackie.blogg.se / 28 Januari, 2013 - 08:50 /

Jag vaknade med en sån där känsla att jag skulle gjort vad som helst för att få ligga kvar i sängen hela dagen, bara dra täcket över huvudet och vakna upp när det blivit vår. Typ gå i ide.
Och idag kommer inte Clara att vara i skolan heller, för att hon har feber. Så den enda jag har att vara med är mina byxor... HAHAHA, fattade ni skämtet?

Jag tänkte precis tanken att jag skulle berätta för er vilka ämnen jag har på måndagar, men med senare eftertanke kom jag på att ingen vill veta för att när man hör mitt schema på måndagar och torsdagar blir man bara deprimerad.

Och nu fick jag reda på ännu en dålig sak. Jag har gått runt och trott att sportlovet var nästa vecka, men nu fick jag reda på att det är om 2 veckor! ;(

Ingen bra dag idag....



Postat av: Sarah

Se något positivt i dagen. Alltid när jag inte har en bra dag tänker jag på hur fina hästar jag har. Hur fantastiska dom är som alltid ställer upp för mig även om jag gör det lite jobbigt för dom ibland.

Jag tänker också på hur bra den där rundan jag gjorde i Ekerö var. Dagen då jag fick min första egna häst, första gången jag var med på en prisutdelning! vilka härliga dagar det var på Runsten under Ponny SM, när alla körde fotboll i ridhuset, höjdhoppningen och allt skratt.

Tänk på dom dagarna som varit något extra. På alla sommardagar! :D


2013-01-28 @ 10:59:44
URL: http://sarahfolkesson.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: