Jag får väl be om ursäkt!

axelinaackie.blogg.se / 31 Januari, 2013 - 20:04 / Allmänt

Så jag börjar detta inlägget med en kul sak. 
Har ni tänkt på att när man skrattar åt skämt på internet, så blåser bara ut mer luft genom näsan.
Det stog den på en teenager-post sak, och den är den bästa hittills! 
 
-En till kul sak är att jag får vara med i Billdals Elit-lag om jag vill.
-Ännu en kul sak är att det är fredag imorgon.
-Och ÄNNU en kul sak är att jag kan mina glosor tills imorgon. 
 
Och där tog roligheterna slut. 
 
Jag har inte ridit idag eftersom att jag var på grönt kort kursen hela kvällen. Och det var sådär kul. Altså, jag kan redan allt och då känns det så waist of time att vara där. Eller jag kan ju inte allt innom dressyren såklart, men eftersom att jag aldrig kommer att tävla det så behöver jag inte kunna regelrna. 
 
Och har ni lagt märke till att jag inte har gjort en ända smile i detta inlägget? Det är bara för att Antonia tycker att det ser så töntigt ut. Och eftersom att Antonia är så jädrans cool så häller det att lyssna på henne!! (blink blink)
 
Wendyy!<3
 
 
 
 


Postat av: Annie Berggren

Ska du vara med i Billdals lag eller ska du vara kvar på Mölndals?

2013-01-31 @ 20:52:48
URL: http://ponnyteamets.blogg.se
Postat av: Anonym

måste du vara med i billdal.........:((((((( ??

2013-01-31 @ 21:23:11
Postat av: Anonym

oops jag blev raped av min komppis det som står ovandäruppe... förlåt. jag ska vara med i bulyckes elit lag om det är nåt.

2013-01-31 @ 21:24:27


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: