Mina mål med mina ponnysar 2013

axelinaackie.blogg.se / 21 Januari, 2013 - 22:01 / Allmänt

Magneto Polo:
Etablera oss i MsvB. Dvs vara felfria och ta pris.
- Hoppa en felfri 130 cm hoppning.
- (Kvala till inomhus SM)
Och sedan ett lite mer generellt mål är att få honom lugn och avslappnad när jag rider hemma, att han utvecklas på marken och till slut blir som Potter på marken. (och det är svårt.) ;-)
 
Cleopatra: 
- Också etablera oss i MsvB, få till bra noll-rundor. 
- Hoppa en (eller flera) felfria MsvA dvs kvala till SM
Jag måste också kunna ta komandot över henne och hon ska lyda, respektera och lita på mig. Och jag måste få henne att slappna av och få bort det där med att hon t.ex stannar på lilla hindret på framhoppningen. 
 
Emerald Pride: 
- Kvala till SM (en felfri runda i MsvA)
- (kvala till NM)
om jag ska kunna nå målen med Ralle så handlar det om att jag måste ha ett tempo när jag hoppar på honom. Det är sjukt hur mycket det avgör på Ralle då han verkligen trivs i ett högre tempo. 
 
Harry Potter: 
-Hitta en ny gullig liten ryttare som tar hand om honom på bästa sätt och kan åka ut på några små-tävlingar. :)


Postat av: Emma

Ska du sälja Potter?!?! Och i så fall varför?

2013-01-21 @ 23:04:17


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: