Shiiit vad kallt....!

axelinaackie.blogg.se / 16 Januari, 2013 - 18:03 /

Idag måste det ha varit kallare än vanligt, jäklar vad jag frös! Men jag fick 3 hästar motionerade. Antonia red Cleo och jag red Ralle och Polo. Potter vilade idag, men imorgon rider jag Potter och övriga 3 vilar. Jag kommer ju hem halv 5 imorgon och då har jag bara 1 timme på mig att rida innan ridskolan.
Ridpassen idag då. Polo var bra idag, inte jätte bra men bra. Han hade en väldigt rund och stabil galopp, men han var lite ojämn i handen.
Ralle fick galoppera ganska mycket som vanligt. ;-) Han var också bra. Så bra som Ralle kan bli iallafall. ;))
Det gick mycket bra när Anton red Cleo. Tror jag, hon har inte sagt något annat iallafall!

Jaaa! Nu är klockan 6, och ni vet vad det innebär, Bolibompa! Nu måste jag springa och sätta på tvn! (Haha, det var ett skämt, det gäller ju att vara tydlig så att alla förstår!)

Swedish championship 2012





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: