Some things you doesnt know...

axelinaackie.blogg.se / 26 Januari, 2013 - 10:38 /

- jag har nästan aldrig skydd/lindor på Ralle och Potter när jag rider hemma. Bara när jag hoppar typ ;)

- Cleo frustar ovanligt mycket när man rider.

- När jag var 4-5 år så var min favorit mat musslor och när jag väl fick äta det så åt jag 1 hel vuxen portion själv! Och nej, jag var inget normalt barn... ;-) jag brukade även äta kokta ägg hela, jag stoppade in hela i munnen (förutom gulan) vadå glupsk?

- jag har ridit på ridskola i 2 terminer! Det visste ni inte va? Visserligen red jag på ridskolan vi har här hemma och red på min egna ponny, men ändå! ;-) Och jag kom ihåg en gång när vi hade teori och jag fattade INGENTING. Jag förstod inte ett smack om vad Ridläraren pratade om och jag tyckte att det var väldigt pinsamt.

-jag stör mig så in i bänken när folk har fel sittben... ;)





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: