surprise!

axelinaackie.blogg.se / 25 Januari, 2013 - 22:08 / Allmänt

Snart (typ imorgon eller något) så kommer det komma ut en överraskning här! Haha, nu ska jag inte vara sådär tråkig och inte avslöja vad det är som jag brukar. Så jag säger det nu. En ny header! Jag kommer att ha kvar min design för att den är jag väldigt nöjd med. Det är bara själva bilden där uppe som ska bytas ut. 
 
Jaha ja,  Idag har jag sett på LOL. Haha, standard! Men jag älskar låtarna som är med i filmen! Och det som är så konstigt är att man kan se just den filmen 1000 gånger utan att man tröttnar. I vanliga fall brukar jag inte kunna se en film mer än 1 gång. 
 
Alla ridpass idag gick super bra! Det är så skönt när man kommer in och har ridit 4 riktigt bra pass. Man kan ju undra om jag tycker att det är jobbigt ibland att ha 4 ponnysar. Men det tycker jag faktiskt inte.
Jag ser varje ridpass som en erfarenhet. Rider jag en ny häst så ser jag det också som en erfarenhet. Man lär sig otroligt mycket mer ju fler hästar man rider. T.ex om man jämför mig med en som kanske bara har 1 häst/ponny och räknar hur många gånger mer i veckan jag rider så rider personen med 1 ponny ca 6 gånger i veckan, medan jag rider 2 om dagen mån-tor och alla 4 fre-sön. Totalt rider jag 20 ridpass i veckan. 14 mer tillfällen i sadeln per vecka om man jämför med personen som bara har 1 ponny. 
Min dröm är ju att bli lika bra som Rolf-Göran Bengtsson, så då gäller det att ligga i! ;-)
 
 
winners
 


Postat av: Aph

Du ser mer ut som Lina i Emil i lönnebergaän Rgb...

Svar: kul antonia..
None None

2013-01-25 @ 22:31:13
Postat av: Jennie

Det beror också om man har pengar eller inte...
Men man kan fortfarande bli jätte bra med en eller två hästar :)

2013-01-26 @ 07:54:05


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: