uppe med tuppen! NOT

axelinaackie.blogg.se / 20 Januari, 2013 - 11:45 / Allmänt

Eftersom att jag gick och la mig halv 2 igår så gick jag upp kl 11. Inte bra. 
Igentligen har jag inte tid att skriva detta inlägget, för att vi ska nämligen åka till stallet typ nu, men jag fattar mig kort. 
Idag ska Polo pessoa-longeras, Ralle ska hoppa lite grann, bara någon gymnastik-hoppning. Cleo vet jag inte riktigt vad jag ska göra med, inte hoppa studs iallafall. ;-)
Och Potter ska en annan liten tjej rida.... Nu blev ni lite nyfikna va? :) Men jag ska nog rida en liten stund på honom först eftersom att han vilade igår och är säkert lite pigg idag. 
 
bilder från igår
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Postat av: Anonym

Vad är pessoa-longeras?

2013-01-20 @ 19:46:22
Postat av: Jennifer

Vilken storlek hardu i din juicy mjukisdress? :)

2013-01-21 @ 09:21:53


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: