Vår-kläder

axelinaackie.blogg.se / 31 Januari, 2013 - 20:53 / Allmänt

Eftersom att alla andra skriver om vilka kläder dem ska ha på sig till våren redan i januari, så gör jag också det ! 
 
Jag har alltid varit ganska tråkig i mitt klädval. Eller rättare sagt så har jag haft samma stil sedan 4an typ. Och det är inget jag kommer att ändra på eftersom att jag trivs i den stilen. 
 
Och TIGHTA jeans är number 1. Inte för att vara negativ, men halv-pösiga jeans är inte snyggt. Sedan så gillar jag lite indian style. haha, nej men jag gillar typ ponchos, frans tröjor och bruna kläder tycker jag är väldigt syggt. 
Sammanfattning: Till våren kommer jag ha på mig tighta jeans, en blus eller något lite mer "indianigt" haha. Och converse såklart! Det är ju ett måste! Jag har 8 par converse...
2 par vita, ett par blåa, ett par militär-gröna, ett par röda, ett par bruna i skinn, ett par bruna i tyg och ett par svarta. SamlarN
Dessa var sjuuuuukt snygga....!
Här har vi ju lite mer indian-inriktide kläder! HAHAHAH!!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: