3 saker samtidigt...

axelinaackie.blogg.se / 16 Juni, 2013 - 19:03 / Allmänt

Skrittar Ralle på långa tyglar barbacka, spotify på högsta volym och bloggar. Känns tryggt.... Haha, tur att Ralle är snäll!
Min dag har varit regnig, grå och kall, men mina ponnysar lyste upp min dag eftersom att:
- Ralle och Polo hade jätte kul tillsammans i hagen
- Cleo var helt åzum när jag red henne, verkligen grymt fin!
- Polo var också jättejätte fin när jag red, det blev ett trimpass eftersom att jag inte ville gå en promenad med honom i ösregn.
- Bakade mumsigt hästgodis som Ralle framförallt gillade.
- jag fick ett väldigt bra besked om Bosse, att jag kanske får ta över honom tidigare än väntat...... :D men Antonia ska såklart hoppa Falsterbo och eventuellt EM med honom.
Yep, det var min dag kort och gott, när jag har skrittat klart Ralle ska jag gå in och ta en varm dusch, sätta på en film och gå och sova relativt tidigt. Kliva upp tidigt imorgon bitti och rida.

Ha en jätte bra kväll allihop! <3
Det där sista var inte riktigt min stil att skriva, men det lät ändå förjävla trevligt!





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: