Åh vad smart jag är !

axelinaackie.blogg.se / 17 Juni, 2013 - 18:36 / Allmänt

Idag fick jag nog. Jag var så trött på att Ralle alltid hugger när han står på gången och surar. Så jag tog en sprayflaska, fyllde den med vatten och sprayade på honom så fort han bet eller surade. Det låter kanske lite elakt, men lite vatten har ju ingen dött av! Han slutade bannemig med sina dumheter. Då var ett problem löst!
Det blev efter lite uppfostring, en liten uteritt. Skritt och trav till människosjön. Han skötte sig väldigt bra.

Ni hade rätt, Jennifer och Potter är på Ponnyakuten, men vilket problem de har får ni se i januari på Barnkanalen! Imorgon ska jag följa med till Skåne och hämta dom, det ska bli så kul att se hur mycket dom har utvecklats under dessa 12 dagarna! Och självklart ska det bli kul att träffa världens bästa ponny!

AHAHAHA, Polo försökte få igång Ralle lite i hagen, fick lite roliga bilder!



Postat av: Annie Berggren

HAHA, jag ska också börja spruta vatten på mina hästar när dem är jobbiga i gången xD Smart ju!

2013-06-17 @ 20:20:12
URL: http://annieberggrens.blogg.se
Postat av: Annika

Härliga bilder :)

2013-06-18 @ 17:04:38
URL: http://blogofphoto.webblogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: