Ajajaj!

axelinaackie.blogg.se / 05 Juni, 2013 - 22:31 /

Jag har plötsligt fått väldigt ont i halsen. Men mår bra annars, så jag tror att jag håller på att bli förkyld. Careface -.-

Mamma kom inte hem från jobbet förren klockan 7, så det blev en sen stallkväll. Och jag har haft världens tråkigaste dag. Clara sov över hos mig men hon åkte hem ganska tidigt, efter det gick jag till kungsmässan, sedan klippte jag mig och sedan gick jag hem. Då var jag så deprimerad att jag la mig och sov i typ 1,5 h. Jag hatar verkligen att inte ha varit i stallet på en hel dag. Fyfan.

Jag började med att hoppa Cymro lite, han var jätte fin och det gick jätte bra. Hoppade en bana på typ 1m.
Sedan trimmade jag Polo, det gick faktisk väldigt bra! Hade små sporrar på mig och var inte rädd för att förstöra något om ni fattar hur jag menar. Jag ar inte så försiktig. Red i ridhuset vilket bidrog en stor del till att han var så fin!
:-)
Sedan var det Ralles tur. Han reds också i ridhuset. Bara 20 min eftersom att han ska sättas igång lugnt. Skritt och trav, det gick bra och han var jätte fin!
Sist och minst red jag Potter i paddocken, han var mycket fin han med, skulle skutta över en sockerbit som är 40cm, och han klämde i som att det vore 140, då började jag gapskratta, HAHAHA!

Kom hem från stallet nu, klockan halv 11, men jag är ganska duktig ändå som red 4 hästar på 3 timmar! Cleo fick vila idag. <3



Postat av: Linn

Hej, undrar bara :) har du inte hästarna hos din mamma när du är där? Eller står dom hos din pappa hela tiden? Tycker du skriver så bra :)

2013-06-05 @ 22:53:01
Postat av: Stella

Hej! Jag vet inte om jag är lite efter nu.. Men är Cymro din egna ponny?? ;)

2013-06-18 @ 19:09:01
Postat av: Axelina

Svar till Stella: nej Cymro är inte min ponny, men jag har tävlat honom vid ett par tillfällen! :-)

2013-06-18 @ 22:53:35


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: