Bra bloggtips!

axelinaackie.blogg.se / 24 Juni, 2013 - 17:58 / Allmänt

Skit i vardagen - Skriv bara litegrann om din vardag, typ om det har hänt något speciellt. Det är inte kul att läsa om ni hade en svenska eller mattelektion som sista lektion i skolan, eller om du har läst en dålig bok. Nobody cares. 
 
Bilder - Ett inlägg utan bilder, är som ett stall utan hästar. Ibland om jag klickar mig in på en blogg för första gången så kollar jag mest på bilderna te.x. Så försök att ha en bild i varje inlägg. Då blir man mer sugen på att läsa och fastnar lättare för bloggen. Sedan tycker inte jag att han ska ha 711 likadana bilder från ett ridpass. Max 4 bilder i ett inlägg. 
 
Skriv intressant och bjud på dig själv - Skriv saker som du själv skulle vilja läsa om, nåt lite pinsamt som har hänt eller om du brukar göra nån konstig sak så berätta det! Bjud på dig själv, skriv inläggen med ett leende på läpparna och låt kerativiteten sprudla och sist men inte minst, skriv med massa humor!
 
 
 
 
 

 
 
 
 
 


Postat av: Tilda

Tänk om man inte har någon humor då :O Vad gör man då? Paniiiik :O ;)

2013-06-24 @ 21:55:46
URL: http://tildaedin.webblogg.se
Postat av: Johanna

Håller med! Bra inlägg!

2013-06-25 @ 13:19:40
URL: http://finanora.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: