But if close your eyes...

axelinaackie.blogg.se / 14 Juni, 2013 - 23:06 / Allmänt

Does it almost feels like... Sen kan jag tyvärr inte mer av den låten!
Imorgon börjar min klass 14.30, så vi åker inte förren 13.30. Skönt tänkte Axelina. Axelina är ett ganska konstigt namn, det känns konstigt att skriva det också. Ackie låter bättre.
Spolspiltan är nymålad, så jag kunde inte bada Ralle förrens imorgon. Men det är bara bra eftersom att han är världens gris på natten.
Saker ni inte visste om Ralle:

- Man måste ha en väldigt snabb (där lät jag som ett 8 årigt barn) galopp på Ralle när man hoppar.

- rider man ut stannar han överallt för att smaka på ALLT. Och då menar jag ALLT. Ett löv på marken, gräs, alla träd, grenar, buskar m.m.

- han har sulor på framfötterna.

- Han bits som in i helv*tte. Går man förbi honom när han står på gången hugger han vilt. Men han har aldrig bitit mig, och det tror jag inte att han kommer att göra heller eftersom att han älskar mig. ;-) Han har verkligen koll vart han har sina tänder.

Har putsat allt jätte noga nu och packat in allt. Så imorgon bitti är det ända jag ska göra att bada Ralle och rida Cleo som ska få en uteritt. Chill!

Kolla vad jag fick på snapchat........ ;) Ser ni vart Potter är?



Postat av: Anonym

oj oj oj ponnyakuten :)

2013-06-14 @ 23:52:23
Postat av: Annie Berggren

SV; Jo, tack.. Jag märkte det.. ;-D
Btw, fortsättningen på låten är "nothing changed at all", och all:et på slutet låter som ett åååååll typ.. Hahahha! :D

2013-06-15 @ 10:04:12
URL: http://annieberggrens.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: