Cleo, bara lägg av

axelinaackie.blogg.se / 21 Juni, 2013 - 13:56 / Allmänt

CP häst. CP ryttare också för den delen, idag var nog jag mest CP. Skrittade först ut i 30 minuter som en liten framskrittning, sedan reds hon i manegen. Det började bra, tills hon hörde ett litet ljud, då spände hon sig och sprang iväg. Min reflex blir att jag gör en tvärnit, då spänner hon sig mer och allt blir bara kaos. Jag släppte stigbyglarna och tyglarna och skrittade jätte länge och var skitsur, Jag kände mig som en liten unge som inte fått godis på en lördag.
Sedan samlade jag mig och red lite till, då gick det bra. Men jag är missnöjd, jag hatar när det går dåligt och det är mitt fel. Det är skillnaden mellan 2 dåliga pass, tex det idag är jag väldigt missnöjd över eftersom att jag red så dåligt och blev arg på Cleo. Men det passet igår på Polo red jag ändå okej, och blev inte arg på honom.

Detta inlägget blev konstigt, men skit samma.





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: