crappolopi

axelinaackie.blogg.se / 12 Juni, 2013 - 13:33 / Allmänt

 
 
Tycker att det är så svårt att komma på en bra början på mina blogginlägg. Men sedär, nu har jag ju en början!
Har precis kommit in efter att ha trimmat Cleo i paddocken, Skrittat ur Ralle i 55 minuter och sedan galopperat honom lite i paddocken, Ralle har fått sulor, släppt Ralle i gräshagen, tvättat alla bett så att dom skiner samt rengjort dom. 
Cleo var väldigt fin vissa stunder och spänd som en fiolsträng andra stunder. En ganska bra beskrivning på det ridpasset.
Ralle var duktig, förutom att när jag red förbi en hage så var det en häst som gnäggade väldigt mycket till Ralle, då blev han lite konstig och låtsades att han hade ADHD eller någon annan sjukdom där man har koncentrationsproblem. Men när jag hade kommit en bit ifrån hästen så gick sjukdomen ur honom. 
 
Nu sitter jag och väntar på att min smörgås ska bli klar i ugnen, sedan ska jag fixa iordning mig, byta om och sen är det skolavslutning klockan 3! Wihoo!
 
 
 
 
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: