Då var allt finish!

axelinaackie.blogg.se / 23 Juni, 2013 - 18:05 / Allmänt

Idag har jag bara druckit vatten, och jag hatar vatten. Men när jag tänkte på hur nyttigt det var och höll för näsan när jag drack gick det bra. ;-) Var ute och gick i 1 timme sammanlagt, 30 min med Bosse och 30 min med Ralle, så nu känner jag mig hurtig till 1000.

Polo var så fin idag, red honom utan graman från hela början och han var avslappnad och jätte fin hela tiden! Dock hade han svårt för att byta galopp till det ena varvet och var lite starn i vänstertygeln, annars var han fantastiskt fin!
Cleo var as pigg, men fin ändå. Hon hade en väldigt bra galopp idag vilket var positivt, det negativa var att hon vek in huvudet, men tog inte riktigt stöd i munnen i traven.

Nu är jag påväg till Donken, det var nyttig och hälsosam jag skulle vara va? Men idag hoppar jag MC-flurryn. ;-)





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: