DAGENS SKÄMT

axelinaackie.blogg.se / 20 Juni, 2013 - 22:47 / Allmänt

 

Idag var jag på bolaget och köpte mig en kasse självförtroende, när jag kom ut från glasbanken så ser jag en snut som står och skriver ut parkeringsböter.

Jag går lugnt fram till honom och ber snällt och schysst att hans ska riva boten, jag var bara inne några minuter men han fortsatte att skriva. Bönade lite och bad att han skulle via empati, ingen reaktion från snuten, tog till ett betydligt hårdare språk och frågade om han f—n inte hade nåt bättre att göra.

Nu blev hans min klart surare och han daskade parkeringsboten på framrutan och fortsatte sedan att skriva ytterligare en bot. Då rev jag till ordentligt och frågade va f—n han höll på med och kallade honom snutjävel.

Röd i ansiktet lappade han bot nummer två på rutan och satte igång att skriva ännu en lapp. Vad jag sa de närmaste fem minuterna går inte att upprepa men det renderade i en hel telefonkatalog smackad på framrutan.

Då tyckte jag att det var nog och knallade bort till min egen bil och leende tänkte ”Lite kul ska man väl få ha en lördag”

 


Postat av: Mathilda

Så jävla bra Ackie!!!!

2013-06-21 @ 09:19:39


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: