Den kommande tävlingen... !

axelinaackie.blogg.se / 25 Juni, 2013 - 08:24 / Allmänt

Ewa 
Hoppat Bingo eller Mange? :) trivs dom? ;)

svar: Nej jag har inte hoppat dom, jag hoppar bara dom dumma hästarna och dom tillhör inte den gruppen! ;-) Dom stormtrivs och sköter sig galant! :D


På fredag, lördag och söndag är det tävling i Ale-jennylund. Huvudklassen jag ska hoppa är Ridsport ponnycup. Men här kommer lite planer över vilka klasser jag ska hoppa: 

Fredag: Cymro L.A, Polo MsvB (tror jag?) Bra koll ackie!

Lördag: Cymro L.A, Polo MsvB (ridsport), Cleo MsvB (ridsport)

Söndag: Polo MsvB, Cleo: Om jag har kommit topp 3 i ridsportklassen som är på lördagen så ska jag debutera MsvA. Men antagligen kommer jag inte att komma topp 3, så därför kommer jag hoppa en MsvB. Och mamma, även om du inte vet att jag ska göra så, så kan du ändå inte säga något eftersom att pappa äger mest av Cleo. ^^) 

 


Postat av: Ewa

Åh va bra att dom trivs :) krama dom från mig och lycka till framöver duktiga du ❤ :-)

2013-06-25 @ 15:30:32


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: