Ett vanligt "morgon" (förmiddags) inlägg

axelinaackie.blogg.se / 25 Juni, 2013 - 12:01 / Allmänt

 
Börjar inlägget med en stor kram till Potter! ^^ Ser ni hur det LYSER tjurighet i ögonen på honom? Bara för att jag tvingade honom att gå först från gårdsplanen...
Godmorgon! Som vanligt ställde jag klockan på 8.00, men "råkade" somna om i 1,5 h vilket resulterade i att jag missade Ranchen... Mixade ihop en super god smoothie till frukost som bestod av en banan, hallon, yoghurt, mjölk och vanlijsocker. Mmm... 
Idag ska Cleo hoppas, inte bara småhinder utan lite högre. Polo ska trimmas och Ralle ska promeneras. Åker till stallet lite senare och innan dess ska jag ta mig ut på en powerwalk - 7km. Om jag orkar dvs... 
 
Idag fyller Pappa år också, GRattis till han!!! Så idag blir det tårta, jag och Antonia har fixat den bästa presenten..... ;-)
 
 


Postat av: Johanna

Haha, Potter ser väldigt entusiastisk ut ;D <3
Förresten... är det du och din storasyster som var med i tidningen Ponnymagazinet 2011 med Harry Potter? :) Så ifall var det där ifrån jag kände igen dig och Harry Potter ;) Fin blogg förresten! Ska fortsätta läsa den :)
~~~
Svar: Tack! <3 :)

2013-06-25 @ 13:18:26
URL: http://finanora.blogg.se
Postat av: Alicia

HAHAH din min är inte heller helt fel ;) :))

2013-06-25 @ 23:20:11


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: