Godmorgon!

axelinaackie.blogg.se / 27 Juni, 2013 - 09:22 / Allmänt

Idag vaknade jag 10 i 9 helt av mig själv och det är stora framsteg! Klev upp och tog en lång dusch med mina grymma hårprodukter. 
Är riktigt taggad inför helgens tävlingar. Jag skulle inte hoppa dom klasserna som jag skrev, det har blitt lite ändringar.
 
Imorgon ska jag hoppa L.A på Cymro, MsvB på Cleo och MsvB på Polo
Lördag: L.A på Cymro, MsvB på Cleo och msvB på Polo. 
söndag: Har Cleo gått helt åzum hela helgen hoppar jag msvA, men om hon inte har gått åzum hoppar jag inte alls. Polo hoppar en MsvB. 
 
Där har vi det rikitga schemat.
Jag har gjort lite tidsinställa som kommer upp under dagen, blandat med att jag bloggar "live". Så uppdateringen kommer förhoppningsvis vara på topp!
 
 
 


Postat av: Johanna

Lägg gärna upp filmerna på bloggen! Lycka till :)

2013-06-27 @ 11:07:06
URL: http://finanora.blogg.se
Postat av: Sarah

Tror att jag frågat det här förr, men vart har du köpt det tränset? Det är så himla snyggt och ser nästan ut som dyon, men dom är så himla dyra ju! :D

2013-06-28 @ 12:25:53
URL: http://sarahfolkesson.blogg.se
Postat av: Kajsa

Vad kommer tränset ifrån??? snälla svara!!!!!


Svar: På Falsterbo horseshow
None None

2014-06-06 @ 20:56:32


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: