godmorgon denna soliga torsdag!

axelinaackie.blogg.se / 13 Juni, 2013 - 10:39 / Allmänt

NOT. 
Det känns verkligen inte som sommarlov när regnet bara öser ner och det är jätte kallt. :( Alla måste tyvärr ridas i ridhuset idag. Ska ta några språng på Ralle bara för att känna av lite innan tävlingen. Men nu sa pappa att det inte är säkert att jag får hoppa Ralle till helgen för att tävlingen tar inte imot fler efteranmälningar. Men jag hoppas att det löser sig!
 
Dagens tips: Lägg in juliakaka i ugnen och låt det bli varmt och få en hård yta, JÄTTE GOTT!
 
Vi har fått våra betyg nu, jag är ganska nöjd faktiskt. Jag fick 3 B (varav ett B var i Historia!! hahaha, fråga mig inte hur jag lyckades få B i det) , 6 C och resten D. Meritvärdet var 215, så det är mycket bättre än förra året! 
Har också höjt mig så att jag har C i Engelska. Det är jag väldigt glad över eftersom att det betyget jag hade förra året i engelska var inte ok. 
 
 
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: