godmorgon denna soliga torsdag!

axelinaackie.blogg.se / 06 Juni, 2013 - 08:46 / Allmänt

Vaknade och kände mig inte så bra, ont i halsen och stel i hela kroppen typ. Tror jag är förkyld typ. Men efter en kopp chailatte är min hals lite bättre typ. 
Typ.
 
Idag ska jag vara med på en klupptävling här hemma. Men jag ska inte vara med på vilken häst som helst, utan den jag ska hoppa är Dolly! Hon är en ny ponny som är köpt till ridlägerverksamheten. Hon är en C-ponny och 10 år. Bara lite allmän fakta. ;-) 
 
Men jag ska försöka rida någon/några utav mina egna innan jag ska "tävla" henne. Idag ska Ralle vila, det ingår i hans igångsättning. 
Så idag är det bara Cleo, Polo (potter) och Dolly då som ska ridas. 
 
Men nu måste jag åka till stallet, kan passa på att svara på en fråga om det också. 
Mina ponnysar står hos pappa just nu då vi bara har 4 boxplatser + en b-ponny box hos mamma. :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: