Godnatt!

axelinaackie.blogg.se / 28 Juni, 2013 - 22:18 / Allmänt

Ponnysarna står i boxen nu med flätade svansar och täcken. All utrustning är fixad tills imorgon då jag hoppar ridsport klassen med båda.
Men innan det ska jag hoppa L.A på Cymro. Jag ska rida väldigt bestämt. Han ska INTE få stanna. Men det bästa med imorgon är att min lift till tävlingsplatsen åker 06.15... Shiiiit alltså, jag kommer vara helt död imorgon bitti! Åker med "cymrosarna" på morgonen, åker sedan hem med dom och åker igen med mina ponnysar. Hej och hå typ! Nej nu måste jag verkligen sova så att jag iallafall orkar öppna ögonen imorgon bitti!



Postat av: Johanna

Lycka till Axelina!

2013-06-29 @ 11:50:26
URL: http://finanora.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: