Hurtigt !

axelinaackie.blogg.se / 09 Juni, 2013 - 11:23 /

Klockan halv 11 hade jag redan ridit alla 3. Jag ska åka med Antonia som ska tävla och då är det skönare att ha ridit alla innan + att det inte är så varmt på morgonen!
Trimmade först Polo i paddocken 40 min. Ett ordentligt pass med mycket galoppjobb. Han var verkligen superfin, jag vet inte vad det är med honom?! ;-)
Sedan trimmade jag Cleo i typ en halvtimme. Hon var jättejätte fin hon med, gjorde väldigt mycket övergångar från galopp till skritt för att hon har en tendens att bli väldigt stark. Allt gick bra förutom när jag skulle skritta av. Fråga mig inte hur det ens KAN gå dåligt när man skrittar av, men det gjorde det iallafall för att först blev hon jätte rädd för något så att hon skuttade iväg, sedan låtsades hon att det var en hund som bet henne i benen så att hon gjorde ett hopp framåt. Då bromsade jag henne ordentligt och då stegrade hon. Sen kunde jag skritta ett helt varv och det gick bra. ;-)
Ralle travade jag längs 4kantspåret i paddocken utan krav, bara att han skulle gå fram för skänkeln. Det gick fint!





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: