jag mår bäst, när alla andra mår dåligt.

axelinaackie.blogg.se / 11 Juni, 2013 - 15:00 / Allmänt

Typ skrämmande rubrik. haha!
 
Men jag har tänkt på en sak. 
Jag bloggar bättre om jag går in på någon annans blogg innan och läser: Jag har ingen motivation och lust att blogga. Då tänker jag att då kan allt jag göra det bättre, jag får ännu mer motivation och bloggar ännu bättre. 
Eller om jag är på en tävling och det inte har gått så bra för ekipagen innan, då blir jag ännu mer taggad och då går det faktiskt oftast bättre för mig. 
Jag tror att det är så för att jag klarar verkligen inte av att ha press på mig - jag är inte bäst när det gäller. 
Ett till exempel är om jag och en kompis hoppar (med oss själva utan häst) och kompisen river hindret, då klarar jag alltid det. Och jag har mycket svårare för att klara det om kompisen har klarat det. Då får jag press på mig, vilket jag tydligen inte kan ha för att lyckas. 
 
 
Harry Potter, GP-ponnyn 2012
 


Postat av: Tilda

Svar: Jag,trodde det hade kommit ut på swefilmer och var JÄTTEGLAD, och så går jag in. Och så finns den inte där! Blev jättebesviken! Hoppas den kommer imorgon !

2013-06-11 @ 21:24:27
URL: http://tildaedin.webblogg.se
Postat av: Tilda

Svar: Jag,trodde det hade kommit ut på swefilmer och var JÄTTEGLAD, och så går jag in. Och så finns den inte där! Blev jättebesviken! Hoppas den kommer imorgon !

2013-06-11 @ 21:24:55
URL: http://tildazblogg.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: