Jag vet inte längre...

axelinaackie.blogg.se / 14 Juni, 2013 - 17:40 / Allmänt

Bloggen känns väldigt tråkig nu för tiden, det står typ samma saker hela tiden, dom är 6 rader korta och det står: har ridit alla 3 och det gick bra.
Kul att läsa? Nej. Så jag har bestämt mig för att lägga ner bloggen. Kommer inte att skriva nått mer blogginlägg för att jag tycker inte att det är kul längre.


Bara skoja! Självklart ska jag fortsätta blogga, men jag ska blogga bättre. Så som det är nu suger. Men det är bara det att min dator är död, laddaren är hos mamma och jag är hos pappa.
Ska bättra mig, lovar!

På tal om något annat så är det tävling imorgon, en L.A med Ralfis och en MsvB med Polis. Polisen är badad och nästan allt är putsat, men jag får fixa resten när jag kommer hem för att för tillfället är jag och handlar massa saker inför ridlägerna som börjar på söndag.



Postat av: Ella

Du skrämde livet ur mig bör du skrev att du skulle sluta blogga 😂

2013-06-14 @ 18:01:57
Postat av: Linnea

Shiiiiit du skrämde livet ur mig där Axelina! Du får ALDRIG sluta blogga! Älskar din humor och din sköna stil, så nu tummar du med mig att du ALDRIG lägger ner bloggen! :D

2013-06-14 @ 18:21:42


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: