MÅL i år

axelinaackie.blogg.se / 30 Juni, 2013 - 22:02 / Allmänt

- Mitt mål med Polo är att kvala till inomhus SM, alltså en nolla i 130cm. 
 
- Samma mål med Cleo, kvala till inomhus SM, en nolla i 120cm. 
 
- Få tillbaka självförtroendet på Ralle, hoppa MsvB stadigt. 
 
- Ni vet väl att jag ska få Bosse i slutet av detta året? :) Ser verkligen fram imot det, precis som när jag såg fram imot att ta över Potter och ha lika kul med honom som Antonia hade, men eftersom att Potter fick sin skada på kotan blev det inte som jag tänkt mig... Fick en mardröm att Bosse dog innan jag skulle få honom... Det blir aldrig som man tänkt sig.
Mitt mål med Bosse i år beror lite på NÄR jag får honom, antagligen kommer jag inte hinna tävla så många tävlingar, därför är mitt mål att kvala till 120, alltså 3 nollor i 110cm.
 
Detta känns som rimliga mål, det är väldigt viktigt att inte sätta upp för höga mål, då blir man bara besviken om man misslyckas. 
Shu B dee, Europeans 2012
 


Postat av: Johanna

Är Potter skadad? Vad har hänt?

2013-07-01 @ 07:38:44
URL: http://finanora.blogg.se
Postat av: Alexandra

Det är bra, snart bär det iväg till stan med mammsen haha! :)
Vad ska du hitta på idag då?

2013-07-01 @ 08:33:12
URL: http://MeByAlexandra.blogg.se
Postat av: Anonym

Det krävs väll två nollor i 130 till SM?

2013-07-01 @ 09:22:42
Postat av: Axelina

Svar till anonym: nej det är ändrat så att man bara behöver ha en nolla på D-ponny!

2013-07-01 @ 10:35:04
URL: http://axelinaackie.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: