min blogg är inte mysig

axelinaackie.blogg.se / 26 Juni, 2013 - 21:51 / Allmänt

Jag skulle vilja ha en mysig blogg, med massa vackra bilder på inredning och fikabilder från espresso house, det är mycket trevligare att läsa. 
Ett exempel: Har varit och fikat på espressohouse med vännerna, det ösregnade på vägen hem så jag gjorde iordning en varm choklad med vispgrädde och marsmallows på toppen när jag kom hem, satte  på ett varmt bad och nu har jag krupit upp i sängen med marabou och en mysig film med regnet smattrande mot rutan. <3
 
Och lite mer i den här stilen skriver jag: Fikade på espressohouse, det regnade på vägen hem så nu ligger jag i sängen och luktar blöt hund och fryser. Äter marabou men känner mig fet när jag gör det, men filmen jag kollar på är bra iallafall! 
 
Eller felet är inte att jag skriver omysigt, felet är att jag inte har ett mysigt liv! DÄR HAR VI DET! Dit jag vill komma är, att jag tycker att det är mycket mysigare att läsa en blogg som är mysig att klicka sig in på, har en fin design, bra kvalitet på bilderna och skriver mysigt och med bra svenska. Ska försöka göra min lilla blogg lite mer mysig. Det blev väldigt många "mysigt" i detta inlägget, gillar inte ordet egentligen, det låter töntigt. 
S W A G. 
 


Postat av: Anna

Jag tycker att din blogg är jättebra! Hittade den för en tid sedan och läser den varje dag!

2013-06-26 @ 22:21:46
Postat av: Axelina

Tack ! <3

2013-06-26 @ 22:59:33
URL: http://axelinaackie.blogg.se
Postat av: Johanna

Haha ;) <3
Men jag tycker din blogg är jättebra ändå! Sen första gången jag kommenterade för några dagar sen så har jag läst den flera gånger om dagen! Du får gärna lägga upp fler videor :)

2013-06-27 @ 11:06:01
URL: http://finanora.blogg.se
Postat av: Amalias.Se-fotogalen liten människa

Några planer för sommaren?
Å du, lust med bloglovin-byte?
Kramis!

2013-06-27 @ 16:47:29
URL: http://amalias.se
Postat av: Anonym

Asså hahahaha du är så jävla skön

2013-07-11 @ 03:56:41


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: