min stalldag :)

axelinaackie.blogg.se / 24 Juni, 2013 - 17:37 / Allmänt

 
Buenas tardes senoritos y senoras. Och DÄR tog mitt ordförråd i spanska slut. Men jag har faktiskt B i spanska, så klaga inte! 
Idag red jag först ut på Polo, en ganska normal skogstur, först på lite stigar och terräng och sedan på en lite bredare sandväg. Hoppade över mitt egendesignade hinder också som ni sett på filmen. ;-)
Gick sedan en powerwalk med Cleo i 50 minuter, Anton gick också, fast med Bosse. Sedan fick Ralle 2 promenader på 15 minuter styck. Alltås har jag powerwalkat i 1 timme och 20 minuter idag. Och inget onyttigt på hela dagen har slunkit ner, riktigt bra gjort av mig!
 
 
Kollar på MatTina på TV nu, guuud vad gott det ser ut det hon lagar... Men jag får nöja mig med tacos ikväll. ;)
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: