Nu känner jag mig i form!

axelinaackie.blogg.se / 12 Juni, 2013 - 22:44 / Allmänt

Jag hoppar varje dag, och det ger verkligen resultat! (Hoppar med mig själv altså, utan häst)
Jag har totalt hoppat 120cm 7 gånger nu, och jag blir bara lite glad när jag klarar det, inte lixom världens lyckovrål som det var de första 3 gångerna. Det känns väldigt enkelt att hoppa 120, provade på 125 idag men jag behöver nog träna lite till... ;-)
Typ careface på den va.

När jag kom hem från skolavslutningen tog jag och Polo en tur i skogen under de gråa molnen. Red en ny väg som jag aldrig ridit förut, man red genom skogen en ganska lång bit med mycket terräng innan man kom ut på den "stora" vägen där man kan trava och galoppera. Och fatta hur rädd jag var när jag red igenom skogen på den lilla stigen. Är sjukt rädd att möta på en älg eller typ en läskig man i skogen. Men inte nog med det, jag hörde något i skogen som lät ganska mycket, och det värsta var att Polo som alltid brukar skritta på med huvudet rakt fram och gå ganska fort, saktade ner tempot en smula och kollade åt det hållet ljudet kom ifrån. Jag fick en hjärtattack och dog. Som tur var kunde Polo HLR, så han fick liv i mig igen.
Han var jätte snäll resten av rundan och allt gick bra. :)





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: