Omotiverad dag

axelinaackie.blogg.se / 21 Juni, 2013 - 16:51 / Allmänt

Detta har varit en dyster och tråkig dag, ingen har varit i stallet på eftermiddagen och Cleo förstörde den extra mycket. Hahaha, skoja bara, min lilla plutt! Ska rida Polo ikväll, efter vi har ätit middag.
Städade lite i sadelkammaren förut, jag städar typ varje dag där känns det som, men det är bara roligt eftersom att det blir så fint när jag är klar. Denna gången rensade jag bland alla extra delar till träns m.m. Putsade av allt och sorterade det, rätt saker på rätt krok. Tog in alla ponnysar och nu står jag här inne och bloggar.

Ingen motivation till någonting idag, speciellt inte till bloggen, men några motbilder kommer säkert i vanlig ordning! ;-)





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: