resturang

axelinaackie.blogg.se / 02 Juni, 2013 - 19:52 / Allmänt

Sitter i bilen och bloggar från datorn, det är grymt att ha wifi inbyggt i våran limo! 
 
Har precis varit på en väldigt fin resturang i särö. Väldigt god mat! Hade min nya blus på mig som jag kan visa er bild på idag eller imorgon.
Ralle hade vrickat både hovleden och kotan när jag var ute och red, så han ska till Florian imorgon och sedan vila ytterligare en vecka. :( Altså kommer jag missa mitt derby som jag skulle vinna! Jag får vinna med Cymro istället. ;-)
Väldigt segt med Ralle, men det posetiva är att jag äntligen kan galoppera på Cleo igen! Bara typ 2 varv längs 4kantspåret men ändå, det går ju frammåt! Och en till posetiv sak är att när jag ska sätta igång Ralle är det inte en så lång igångsättning. Så när han väl är frisk är det bara att kötta ;-) Kanske inte, men jag behöver iallafall inte vara lika långsam med att sätta igång honom som jag måste vara med Cleo. 
 
Detta var allt på den gamla goda tiden!
 
 


Postat av: rebecca

Var det på blomsternåla du åt? :)

2013-06-03 @ 20:51:54
Postat av: axelina

svar: Ja så hette det! :)

2013-06-06 @ 17:23:23


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: