Resultat msvB

axelinaackie.blogg.se / 29 Juni, 2013 - 20:29 / Allmänt

Cleo var brötig på framhoppningen as usual. På banan var hon verkligen såå snäll! Underlaget var helt åt helvette eftersom att det hade regnat i stort sett hela dagen, men Cleo kämpade på ändå trots det tunga underlaget och den dåliga ryttaren! Hon smet förbi på A i 3-kombinationen för att jag inte ramade in henne. Sedan kom jag verkligen helt mitt i mellan på 2 hinder, inte så likt mig... Hon var snäll som hoppade men rev dom. 12 fel. Cleo var snäll iallafall...! Nu ska jag hem och träna, Antonia ska rida henne lite också så att det blir ordning på djuret! ;-)

På Polo blev det en standard runda, han kändes verkligen jätte bra, lite seg p.g.a underlagen. rev 6an för att jag kom lite nära på en oxer och glömde att hålla om benen, så 4 fel. Jaja, sånt händer, är väldigt nöjd med rundan - som vanligt! Men nu när jag har kvalat till MsvA (som jag gjorde igår) så vill jag bara ha många trygga rundor i MsvB, då gör det inte så mycket om han har ett pet, självklart är det roligare att vara nolla, men det är jag när jag har lärt mig hur jag ska göra när jag kommer nära och jag vill att han ska hoppa upp sig bättre. Måste också träna på att ha mer tryck i galoppen innan jag startar en högre klass. :)



Postat av: Anonym

Hur gick de med cymro då?? Skriv:D<33

2013-06-29 @ 21:15:37
Postat av: Rebecca

Har frågestund på min blogg, skulle bli jätte glad om du skulle vilja ställa frågor, jätte fin blogg förresten!

2013-06-30 @ 00:02:25
URL: http://rebeccalinnander.devote.se
Postat av: Anonym

Kan inte så mycket om sånt men det låter som om det gick bra! Allt bra annars?

2013-06-30 @ 14:25:17
URL: http://MeByAlexandra.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: