Resultat Rspc MsvB (120cm)

axelinaackie.blogg.se / 01 Juni, 2013 - 18:12 /

Hahahaha, måste bara berätta om framhoppningen...
Det blev lite stressigt när jag skulle rida fram, det hade ösregnat en stor del av dagen därav var gräsbanan jätte blöt och jätte tung att hoppa på. Det var 17 utesluta i min klass, så ni förstår ju själva...
På framhoppningen var lilla hindret en liten grind. Jag galopperade mot den lite slappt och precis innan han skulle hoppa av kom han på att den såg läskig ut, så han smet på sidan på en grind som var 30cm hög och jag ramlade av PÅ FÖTTER! Tur det eftersom att banan var en stor lerpöl.
Väl inne på banan kändes han jättejätte fin med tanke på förutsättningarna. Han klarade alla hinder, 2 kombination, 3 kombination, vattengrav. Men sedan när vi kom på SISTA hindret kom jag lite lite nära på en överparallell oxer som väldigt många hade rivit, även jag. Men jag är så nöjd över Polo, alla skulle haft en ponny som han! <3



Postat av: Rebecca

Duktigt av dig!:)

2013-06-02 @ 01:03:34


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: