Ridpassen

axelinaackie.blogg.se / 10 Juni, 2013 - 22:52 / Allmänt

Detta är mitt 2322 inlägg på min blogg! Det är ändå väldigt mycket, snart har jag haft min blogg i hela 3 år! Det känns verkligen inte så. Tiden går fort när man har roligt!
 
Började med att rida ut på Cleo på de släta grusvägarna. Cleo är verkligen ingen terränghäst till skillnad från min gamla trogtjänare Polo! Skrittade och travade henne och det gick bra, det kan ju inte gå så speciellt dåligt när man rider ut direkt!
Sedan trimmades Ralle i paddocken men liten stund. Han var superfin men väldigt på i galoppen. Fast det är intre så konstigt då han har vilat i 2 veckor nu. Snacka om att han är en ponny som vilar sig i form, han kändes lika fin som han gjorde innan han vrickade sig och då var han i topptrim! 
 
Sist var det Polo som trimmades, red först i ridhuset och sedan i paddocken. Han var väldigt fin i ridhuset, bara det att han biter tag i vänstertygeln, men de stunder han lossar är han väldigt fin! Sedan när jag gick ut i paddocken gick det mindre bra, jag hade inte koll på honom i galoppen (där lät det som att han drog iväg och att jag inte fick stopp typ) men så var det inte. Det jag menar är att han blev stark, speciellt i vänster tygel. Det gick inte dåligt, men det kunde gått bättre!
 
Imorgon stiger jag upp och trimmar Polo på morgonen, jag ska vara riktigt ambitiös och ordentlig då. Rider honom på morgonen och sedan ska jag iväg, bloggningen kommer ganska tunn imorgon, har skrivit ett tidsinställt som kommer publiceras klockan 15.00, sedan ska jag nog försöka fixa nått fler iallafall. 
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: