sjuk... :(

axelinaackie.blogg.se / 07 Juni, 2013 - 18:07 / Allmänt

Ont i halsen, hostar, ont i huvudet, fryser, tät i näsan och stel i hela kroppen. Låter det inte härligt?! -.-
Red ändå Cymro och Polo imorse. Cymro trimmades och han var jätte fin och Polo reds ut en långrunda, skritt och trav. Cleo och Ralle orkade jag inte rida. Men det går ingen nöd på dom hoppas jag inte. ;-) Ralle går bara och längtar tills han är 100 bra i sitt ben och kan få vara ute i en stor gräshage tillsammans med Potter!
 
Potter har åkt iväg idag, men vart han har åkt kan jag inte säga men han kommer tillbaka om 12 dagar. Nu blev ni lite nyfikna va ? ;-) Jag berättar tids nog. 
 

Köpte hem jordgubbar också, det är nog det enda jag är sugen på just nu, hoppas verkligen att jag mår lite bättre imorgon när jag ska tävla Cymro!
 
hahahahah, hittade en bild på Cymro när han bara var 5 år, gud så ful! Raka motsatsen till vad han är idag!
Här var han finare !
 
 
 


Postat av: Tilda

OJ! Är de Cymro, herregud!
Tur att han har blivit snyggare i sina dar ;)

2013-06-07 @ 21:54:16
URL: http://tildazblogg.blogg.se
Postat av: Klara

Kom Potter och Jennifer (visst hette hon så?) vara med i Ponnyakuten? :D

2013-06-07 @ 22:56:16
Postat av: Frida

Åh ska han vara med i ponnyakuten? :D

2013-06-09 @ 11:36:20
URL: http://fridaannas.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: